Se där, se där

Sverige gick och vann sin EM premiär igår kväll coolt, synd bara att ja missa matchen. När jag hade lasta klart så va det 10 min kvar så de vart inte så mkt lyssna för min del.

Vart lite halvkörigt  ikväll/natt Ingela ringde och meddelade att hon blir hemma imöra för att hon va sjuk :-( *krya på dig Ingela*
Men de löste sig med chaufför iaf som tur e :-) hoppas hon kan köra på torsdag iaf. För er som inte vet vem Ingela är så är det en av min anställda som är hur duktig som helst. Få väl se hur de blir framöver med henne, hon får väl besked i juni här, fall hon kommer in på den där utbildningen hon sökt in på. :-) fast de hoppas inte jag haha vill inte att hon ska sluta, allt funka så klockrent när hon kör, behöve inte va orolig elle nå sånt.


None Ingela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0