BildBevis utmaning

Jaa då har man äntligen tagit Erikas rekord på Social disortion - Story Of My Life på Guitar Hero III Legends of rock
på Nintendo Wii. mäkta skööönt :) tog även Joannas rekord hehe Underbart ;-) 
                   

                                                                         Bildbeviset
                                                                     

Ikväll blir de en soft hemma kväll med flickan. ska väl kolla på lottningen av kvartsfinalerna i hockeyns slutspel
sen blir det nog till och kolla på Detroit - Nashville på canal+. kolla lite på Kungen av timrå ik Henrik "Z" Zetterberg.

Imöra bär det av till Umeå och lossa sen få man väl se vad man får för returlass ner över södra sverige.
Vill ha sommar nu, less på denna skitvinter bara jäkla massa slasksnö, ja mena ska de snöa kan de väl åtminstonde vara minus grader.
Få se fall man åker ner på Stjärna Fyrkant imöra bitti o se hur det går o sätta in handdatorn i lastbilen.

Tack o hej. skriv gärna nå kommentarer så få man se vilka som läser bloggen

Kommentarer
Postat av: Joanna

puss puss=) jag läser

2008-03-09 @ 18:23:42
Postat av: Erika

Jag läser ju :-)
Förresten så tycker jag det var elakt att jag inte ens fick ha rekordet i 24 h :-P Men jag hoppas ni fick kämpa lite iaf ;-)

2008-03-10 @ 08:40:05
Postat av: Trucker Dave

Tja dude!! Ja läser me juh!! Fy vad kul det var i Sundsvall.. Får
tacka för gästfriheten.. Ta och gasa ner din saab hit snart med eller utan joanna :) / Dave

2008-03-10 @ 11:36:25
URL: http://thedave.blogg.se
Postat av: Erika

Blogga mer! :-D

2008-03-12 @ 18:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0